Pazartesi Sendromu

10 Eki

Okula biraz geç kalmıştım. Neyse ki tören vardı, sınıfa çıkmak için bir hamle yaptığımda kapıda ki görevli beni engelledi ve törenin olduğu alana doğru itti. Alt bahçeye inmek istemedim yukarıdaki giriş yükseltisinde durdum. Müdürün konuşması bitti İstiklal Marşını söylemeye başladık, önümde ki kadın bir assolist edasıyla söylüyor ve kafasıyla acayip hareketler yapıyordu. Beni tuttu mu bir gülme? Önümdekiler arkasına dönüp bana ters ters baktılar. Tabi bende hemen sustum. Her neyse derse girdik herkes daha ayılamamış malum ‘Pazartesi Sendromu’  ilk ders Din’di bizim Dincide bildiğin canavar!  Hangi konuda olduğumuzu filan sordu tahtada yazanları sorguya çekti filan dersin yüzde yetmiş beşi bitti zaten. Biraz sustu yerine geçti defteri imzaladı filan sonra tahtanın oraya gitti durdu. ‘Hepiniz pek bi baygınsınız….Pazartesi Sendromu’ndan her halde.’ filan dedi arkadan biri dalgasına ‘Pazartesi Sendromu ne hocam?’ dedi Dinci biraz durdu durdu  ‘Ben nerden bileyim.Öylesine dedim.’ diye hiç beklemediğimiz bir cevap verdi tüm sınıf kahkahaya boğuldu. Dinci hemen bağırmaya başladı filan son anda zil çaldı kıl payı kurtulduk kafamıza kitap yemekten :))

Bir Cevap Yazın

